Naše technika

ZIL 131 elektrodílna

Výrobce nákladního terénního automobilu : Závod Imeni Lichačeva          Rok výroby : 1982 Obsah cm3    6280 Vrtání/zdvih : 100/95 Počet válců : 8 Palivo : BA 91 Druh karoserie : skříňová Počet míst...

ZIL 131 - PLDVK

 Tato varianta v kombinaci podvozku ZIL 131 a českého PLDVK byla postavena počátkem 90 let 20stol. a do služby zařazena do války v bývalé Jugoslávii. V době svého vzniku byl 30 mm PLdvK vz.53/59 moderním protiletadlovým prostředkem, který splňoval požadavky PVO vojsk. Postupem doby však...

ZIL 157 - valník

Standardní nákladní automobil ZIL-157 s korbou byl využíván k přepravě vojsk a materiálu, popřípadě jako dělostřelecký tahač pro lehké polní dělostřelectvo včetně přepravy munice.ZIL-157 z technického pohledu. Jednalo se o lehký nákladní automobil s pohonem 6x6, s pohonnou jednotkou ZIL-157...

ZIL 157 skříň - centrála

Hledat přesný mezník vzniku automobilu ZIL-157 není vůbec jednoduché. ZIL-157 ve všech svých verzích byl opravdu velice zdařilou technickou koncepcí, která dovolovala použití široké škály speciálních nástaveb a přitom zaručovala vysokou průchodnost terénem, relativně vysokou rychlost přesunu a v...

URAL 375D

  Drobeček vážící 8,4t byl vyráběn v SSSR od roku 1960-1988. Motor má vidlicový 8 válec o objemu 7280cm3(134kw) dosahující rychlost 85km/h a spotřebou 70l/100km. Pohon 6x6 zajistil vysokou průchodnost v terénu. URAL 375D používala hlavně sovětská armáda.

GAZ 66 4x4 valník

Výrobce nákl.dvounáprav.terenního automobilu         Gorkouský automob. závod Rok...

KRAZ-260 V

- těžký nákladní terénní automobil. Motor KRAZ-260 je čtyřdobý osmiválcový turbodiesel JAMZ-238, dvouřadý s válci do V o výkonu 240 k při 2100 ot, objem 14.86l. Spotřeba je po silnici u zatíženého vozu od 38-45 litrů nafty. V terénu je možnost připřáhnout až 18 tunový přívěs.

UAZ 452T-2 (topopřipojovač)

Dodnes jsou vyráběny v různých modifikacích. UAZ 452T-2 má vybavení pro použití při pozemní navigaci – určuje pravoúhlé souřadnice palebného postavení, směrníky orientačních směrů a provádí topografické připojení pomocí mapy. Může být použitý pro zakreslení cest do mapy a na zjištění a...

TATRA 813 8x8 valník

  Velmi zajímavá mašina TATRA 813, původně určená k přepravě pontonových mostů v součastné době předělaná jako valník. Je excelentně vybaven do terénu 8x8, silný motor, dofuk pneu a silný naviják vzadu.

Protiletadlový kanon S-60

- byl vyvíjen od roku 1944 pod vedením V.G.Grabina. V roce 1946 byl vyzkoušen první exemplář na Donguzském polygonu. Měl hodně nedostatků, které musel výrobce odstranit. Přepracovaný kanón převyšoval zadané charakteristiky např. kadence byla překročena ze zadaných 60-80 na 100ran/min....

Polní kuchyň PK-26H

- využívá se jako zdroj energie při přípravě stravy. K dispozici jsou tři jednoplášťové kotle z nerezové ocele, každý s hmotností 20,5kg a objemem 75 l na přípravu stravy a 4 nádoby na ohřívání vody (voda v těchto nádobách slouží primárně k odvodu přebytečného tepla,...

Cisternový přívěs C-180V

- je určen pro přepravu a skladování pitné vody po dobu max. 72hodin v rozmezí teplot od +40° do -20° C. Plášť cisterny je dvojitý. Na boční části cisterny je zabudované ruční čerpací zařízení a v zadní části se nachází výpustné a přípustné ventily, chráněné uzavíratelným...

Jednonápravový ruský valníkový přívěs

- původní výbava elektrocentrála

Ruská maringotka - kuchyň

- původní výbava sklad

Kadibudka

- tak tu nevyměníme ani za napajcovanou TOY TOYku. Jezdí s náma od úplného začátku ... k vidění byla třeba na BAHNECH v roce 2007 a na dalších akcích ...

Vojenský stan - vzor S 65

Potah stanu je z bavlněné plachtoviny v barvě khaki, která je opatřena nehořlavou a voduodrážející ipregnací. Konstrukce je z kovových trubek opatřených nátěrem v barvě khaki. Kolíky jsou dřevěné. Stan má charakter stavebnice o základních rozměrech 6x6 metrů, kterou je možno po třech metrech...
Záznamy: 1 - 18 ze 18